you make me feel good

jag klagar inte.
jag blir inte manipulerad.
jag fattar inte var du får allt skitsnack ifrån.
ärligt talat.
jag är mycket med J, jag mår bra i hennes sällskap, men hon manipulerar dock INTE mig.
jag gör exakt vad jag vill, jag säger ifrån om jag inte tycker det hon tycker.
jag blir så jävla trött på att få höra saker som du har sagt om oss.
det får fan ha ett slut snart.
jag smäller näven i bordet och kommer säga till dig en dag.
på skarpen.
för tydligen fattar du inte när man säger till dig på ett snällt sätt.
du gör dig själv av med alla dina vänner.

jag älskar J & jag trivs med henne.
det är inget du kan ändra på!








För övrigt saknar jag Sanna !
Det känns verkligen som att du är en del av mig
& jag tror att jag behöver en liten dos av dig varje dag!
Sanna Ottosson my sunshine ! :)



Kommentarer
Postat av: Sofie

svar: hahaha tack ;)

2008-10-21 @ 20:58:48
URL: http://aktaidiot.blogg.se/
Postat av: Sanna

wie. du är bra!

2008-10-22 @ 08:56:30
Postat av: Anna

Vilket fint kollage gumman! :) <3

2008-10-22 @ 20:53:23
URL: http://annnacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0