tell my love, I'm leaving

jag vet inte vad det är med mig.
jag har varit ganska så konstig ikväll!
men ändå glad, fruktansvärt glad.

gårdagen fick mig att inse att jag har världens bästa vänner.
som bryr sig och som stöttar.
jag är ruskigt glad för det och det finns inget jag kan begära av er.
ni är toppen.

Jag har en hel del nära v'änner som jag inte vet vad jag skulle gjort utan.
jag är er evigt tacksamma för att ni alltid finns där och lyser upp min dag.
en vacker dag ska jag tacka er på mitt eget vis, det lovar jag.
När den dagen kommer, det är en annan sak, men den kommer :)

speciellt tack till nathalie andersson, min kusin, min syster !
du är underbar & jag älskar dig högt över stärnorna.


Kommentarer
Postat av: Sanna

<3

2008-10-19 @ 22:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0