telenor

har precis pratat med telenor och lagt upp en avbetalningsplan på 3 månader.
pga jessica som inte kan betala sina räkningar och hålla vad hon lovar.¨
850 kronor  i månaden ska jag betala i 3 månader sen + en månad 500:- för dem avgifterna det blir på dem 3 månaderna!
du är fan sjuk, fattar du vilket sits du sätter mig i ? när jag var snäll mot dig och lånade ut mitt abonnemang för att du behövde det?
är detta tacken, är det såhär man gör då? sviker en vän och gör så att hon inte kan leva på 4 månader?
bara för att du har det bra nu med Philip som betalar allt?
Det känns jävligt bra för dig nu va?

tänk efter själv, om jag hade gjort såhär mot dig, vad hade du tyckt/gjort?
inte såhär iaf. fy fan för människor som dig.
känns skönt att jag får saker bekräftat angående att ruinera folk!
du är expert på det!

du har 1 val nu jessica.
föra övera alla pengar direkt till mitt konto 2300:- + 150 kronor som dem tar ut på dem 3 månaderna för att dem delar upp betalningen eller föra över 850:- i månaden i 3 månader för detta.
jag är trött på att du hela tiden tar bort mina kommentarer och ignorerar mig.
jag kommer hålla på tills du ger dig. varför står du inte för vad du har gjort och betalar tillbaka allting istället?
sen skiter jag i vilket. men du beter dig som om du vore 12. ärligt talat.
du tar inget ansvar för saker.! du fick LÅNA detta och lovade dyrt och heligt att betala räkningarna.
är detta tacken?

fy fan för dig

Kommentarer
Postat av: Louise

aoch! sånt där är sjukt jobbigt =/ Hoppas verkligen det löser sig och att hon inser vad som är rätt! Håller tummarna för att du får tillbaka dina pengar!

2008-10-28 @ 15:54:59
URL: http://theoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0