släktkalas

japp, det stod på schemat idag.
steg upp vid halv 11 och in i duschen.
trött som ett svin då jag inte kom i sängen förrän halv 3 inatt.

in i duschen. slänga i mig 2 mackor. byta tvätt och sen blev det ett desperat försök till att hitta pappas körkort och bankkort. för det hade han slarvat bort. !
Vi hittade inte det, anyway. satte oss i bilen och körde mot Höör.
Pappa höll på att köra över en ickesvensk som bara cyklade rakt ut. IDIOT
5 i 1 kom lillasysters tåg in och sen körde vi till nathalie :)
smörgåstårta, glass, skratt & läsk !
det var vad eftermiddagen erbjöd.
vi stannade till halv 5 sen körde vi hemåt.
körde inom Hässleholm och lämnade josefine.
sen mot staden !
Skratt, imitation av Josef i Stockholm Boogie på hemvägen !
filmen knäcker och jag har sett den 5 gånger denna helgen. !

nu blir det godis, och mys och ännu en gång ska jag kolla på stockholm boogie ;) haha

Kommentarer
Postat av: Ludde

Hur kan man tappa bort körkort och plånbok :S?

2008-10-19 @ 19:26:14
URL: http://www.nogg.se/muppenludde

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0