Pappa 48!

grattis min kär far på din dag.!
det är ganska så komiskt, jag hade kollat i min kalender igår innan jag somnade och där står det stort över hela sidan att du fyller år idag. Imorse när jag vaknade hade jag inte en tanke på det, halva dan gick innan jag kollade i min kalender igen, DÅ såg jag det. ! blev nästan arg på mig själv att jag kan glömma en sån sak!
Sa grattis då och pappa tackade som det var vilken dag som helst.
jag antar att han inte funderat på det. och jag tror nog inte heller det är någon speciell glädje med att fylla år när man blir vuxen. man vill ju bara bli yngre så varför räkna åren !?

Jag är fortfarande ett litet barn och längtar alltid ihjäl mig till min födelsedag.
kvällen innan när man ska somna ligger jag alltid vaken och funderar på vad som kommer hända på min dag.
försöker att sova och intalar mig själv att om jag slutar fundera, då kanske jag somnar snabbare.
gör man det? så fan heller.
det är nog hela spänningen med att ligga vaken och vänta på att ögonen bara ska trilla ihop.
sen vaknar man, dagen efter, sjukt trött och blir nästan lite arg på sig själv för att man inte kunde somna i tid.!
det är mysigt.

jag älskar min pappa mer än något annat på denna jorden!
det är han som har uppfostrat mig, det är han som alltid har funnits där för mig
det är han som alltid ställer upp när jag har problem och behöver hjälp.
det är han, min pappa, som är bäst.!
jag älskar dig Mikael <3



Kommentarer
Postat av: Ludde

Hahaa, känner igen de där, fast jag kan aldrig somna alls när de är min födelsedag x'')



Grattis grattis på honom igen :D

2008-10-23 @ 20:49:40
URL: http://www.nogg.se/muppenludde
Postat av: Louise

Haha, ja. Man kan ju alltid hoppas :P med lite träning så. måste lära känna min bil lite mer, den är helt annorlunda om man jämför med körskolans :P Men det skall nog gå bra ;)



Vad roligt med kalas! :) Hoppas din pappa hade en superbra födelsedag och att ni får kul imorn! Och ha det så kul i Ullared! Måste erkänna att jag är lite avis ;)

2008-10-24 @ 14:29:51
URL: http://theoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0