I belive I can

They said you wouldn't make it so far ah ahhh
And ever since they said it, its been hard
But never mind the nights that you had to cry
Cause you would never let it go inside
You work real hard and you know exactly what you want and need so believe
And you can never give up
You can reach your goals
Just talk to your soul and say


I believe i can
I believe i will
I believe i know my dreams are real
I believe i'll stand
I believe i'll dance
I believe i'll grow real soon and
That is what i do believe..



exakt så känner jag.
jag vet att jag kan och jag vet att jag ska klara det.
det är dags att ta tag i allt nu!
jag fick en rejäl chock idag.
det är dags nu, det är verkligen dags.!

med hjälp av mina vänner, deras närvaro kommer göra mycket, även om dem inte vet vad det handlar om.
ni kan hjälpa mig mycket genom att bara finnas där.
jag hoppas ni fortsätter med det. !


Kommentarer
Postat av: Ludde

Jag finns här (A)?:)

2008-10-23 @ 14:55:06
URL: http://www.nogg.se/muppenludde
Postat av: Louise

TACK söta du! :) Känns helt underbart! Hur är det med dig? Allt bra? Planer för helgen då?

2008-10-23 @ 17:33:09
URL: http://theoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0