fredag !

fredag idag.!
klockan ringde kvart i sju imorse.
upp & in i duschen. skönt att vakna till lite...
Få väck den här känslan av att man fortfarande ligger i sängen, lite varm och svettig..
var påklädd & klar för skolan redan vid halv 8.
pillade lite och sen stack jag vid thugo i.
mötte johanna på vägen och vi hade följe till skolan.
första & min enda lektion idag var Estetisk verksamhet.!
sjöng som fan och det lät hemskt. känns ju inte riktigt rätt faktiskt.!
cyklade till stan och mötte Sara lite. snackade en runda och så. najs :)
synundersökning och det gick ju bra.
beställde glasögon nu. hittade dock inga direkt pangbågar som jag skulle vilja ha så det fick bli något som hon i affären hittade.
duger till mig iaf.
2500:- blev det där.!

sen hem och bara slappa. städa lite & hjälpa pappa och nu har vi varit och storhandlat. sjukt vad pengar försvinner snabbt egentligen. längtar tills jag blir vuxen och får gå och handla min egen mat.

ikväll händer det inte alls mkt. skulle lekt lite med Oscar men han dissar för harry's med barbara..
blir nog att baka lite muffins med systrarna och fixa maten =)
ikväll blir det baconlindad fläskfilé med potatis & rotruktsbitar :) MUMS!

Vid 8 är det Idol ! :)
KEVIN är min favorit.
love him.

vi hörs senare ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0