angel in the night

det är inte lätt, det har jag aldrig påstått men om man inte försöker så kommer man ingenstans.


dagens tidsfördiv har inte varit så underhållande.
vaknade vid kvart i tolv.
det blev frukost först halv 3.! jo men visst, det var lagom.
pappa har kräkt idag. han är bakis :D så sjukt skoj att jävlas med honom då :)
har för mig att jag sa att resan till ullared är bokad nu?
äash, mitt minne är som en guldfisk :D haha FFS!

måste städa och lite så i mitt rum.
får ju finbesök ikväll, S !
PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi måste ses snart, promenad eller något. Du är ju min Idol för fasiken ;) <3 <3

2008-10-18 @ 17:46:37
URL: http://annnacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0