6 hemska månader !




Daniel Löv
Det är sjukt vad snabbt tiden går.
Det känns som att det var igår du gick bredvid mig.
Tiden går så himla snabbt, tänker på dig väldigt ofta.
Det är hemskt att se, hur världen förändras.
Det gör ont i mig när jag tänker på att du kunde varit med oss än idag.
Det gör ont i mig att veta att du hade det jobbigt, att varje dag var en utmaning för dig.
Det gör ont i mig att inte kunna vara med dig där du är , i himlen!
För jag är säker på att det är där du är.
Du var en underbar människa & jag önskar med hela mitt hjärta att du hade stannat längre än du gjorde.

6 månader sen idag !
R.I.P
1990.03.10 - 2008.04.22

Kommentarer
Postat av: Ludde

Jag tänkte hela tiden på " han kunde varit här idag" i bageriet.. Det gör ont att vara i skolan..

2008-10-22 @ 19:36:13
URL: http://www.nogg.se/muppenludde

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0